Facebook Halloween eller Instagram Halloween ?

Skal din virksomhed klædes ud til Facebook Halloween

Facebook Halloween eller Instagram Halloween ?

Facebook Halloween eller Instagram Halloween ?

 

Skal din virksomhed fejre Facebook Halloween?

 

Halloween er en af de højtider, der får mere og mere opmærksomhed i Danmark, ligesom Valentines dag.

Om du og dine kunder fejrer disse særlige dage – det viser din målgruppe analyse dig naturligvis. Jeg er stærk fortaler for at virksomheden er sociale ved at være tilstede i øjeblikket. Derfor synes jeg også, at det skal afspejle dine sociale medier og eksempelvis nyhedsbrev.

Skal din virksomhed klædes ud til Facebook Halloween, facebook halloween, instagram halloweenDen 31. oktober er dagen hvor vi fejrer Halloween, det ses mere og mere tydeligt på sociale medier, særligt Facebook Halloween og Instagram Halloween er blevet populært. Hvad kunne din virksomhed gøre for at inspirere til den skræmmende højtid?

Du kan læse denne artikel om Facebook Halloween fra Adobe Spark, for at se en masse gode ideer til din social medie strategi for virksomhedens fejring af højtiden.

Men tiden er knap, og jeg ved at du som virksomhedsejer ikke kan bruge al din tid på kampagnerne – men et tiltag, jeg tit anbefaler for at engagere dine følgere er at klæde dine sociale medier efter højtiden. Det kan godt være halloween ikke er den oplagte danske højtid med den vinder mere indpas i danskernes oktober.Skal din virksomhed klædes ud til Facebook Halloween, facebook halloween, instagram halloween

 

Jeg må ærligt indrømme at Sparks blogindlæg giver et super godt indspark til hvad du kan gøre med din virksomhed for at støtte op omkring sæsonen og højtider

  • Indret dine sociale medier profiler efter sæson
  • Vær kreativ med “skræmmende” billeder
  • Tilbyd en sæsonbestemt rabat
  • Tilsæt skræmme faktor til din kundes oplevelse
  • Lav en fotokonkurrence for dine følgere
  • Informer, Inspirer, engager – er naturligvis det aller vigtigste for ethvert opslag på dine sociale medier.

 

Du kan holde øje med Kvadrants Facebook den 31 oktober – måske sker der noget???

[/vc_column_text]